Eskolako argazkiak Eskolako argazkiak

Aurkezpena Aurkezpena

Gure historia

1970ean hasi zen guztia, gure eraikin nagusia eraiki eta gure eskola "Lucas Rey" izenarekin inauguratu zenean. Garai hartan, aldameneko herri eta administrazio-batzarretako eskola unitarioak itxi egin ziren, eta gure eraikin bereizgarria, lau altuera eta korridore luzekoa, han-hemengo ikasleekin bete zen.

Hezkuntza-erreforma berrien eta gizarte-eredu berrien ondorioz, eskola aldatzen eta egokitzen joan zen.

1973an, “Lucas Rey” bikainaren itzalpean, beste eraikin baxuago bat eraiki zen, elkarrekin gurutzatutako hiru eraikin hexagonalek osatua, eskolaurreaz arduratzeko. "Lucio del Álamo" izenarekin inauguratu zen, baina, 1984an, euskara ikasgeletara iristearekin batera, harek izena galdu eta “Lucas Rey” eskolarekin bat egin zuen. Hala, klaustro bakarra eta eskola bakarra sortu ziren.

1996an, 60 urteko historiaren ondoren, Amurrioko “Matias de Landaburu” eskola txikiak ateak itxi eta “Lucas Rey” eskolarekin bat egin zuen. Eta eskolak bi izenei eustea erabaki zuen, eta ofizialki “Lucas Rey - Matias Landaburu” deitu zitzaion.

2020an, 50 urteko historiaren ondoren, izen horiek guztiak bateratzea erabaki zen “Mendiko eskola” izenpean. Beti egon den toponimiaren erreferentzia argia.

Eta horretan jarraitzen dugu, duela urte batzuk bezala, erronka berriei aurre eginez eta beti kalitate goreneko hezkuntza publikoa eskainiz.

Gaur egun

Gaur egun, "Mendiko Eskola" Haur eta Lehen Hezkuntzako ikastetxe publikoa da, hau da, 2 urtetik 12 urtera arte. Gure ikastetxean B eta D ereduak eskaintzen dira, bi lerrotan antolatuta.

Eskolako azpiegitura bi eraikin eta udal frontoi batez eraturik dago.

Eraikuntza nagusian Lehen Hezkuntzako gelak eta Haur Hezkuntzako 5 urteko gelak kokatzen dira. Eraikuntza honetan baita idazkaritza, zuzendaritza, liburutegia, psikomotrizitate gela, erabilera-anitzeko gela, musika eta ingeleseko gelak, informatika gela eta jantokia, besteak beste, aurkitu ahal ditugu ere.

Beste eraikuntzan 2 urtetik 4 urtera arteko gelak daude.

Horretaz gain Lehen Hezkuntzako ikasleek zaintzen duten negutegi bat daukagu.